Ledelse og organisationsudvikling, Personlig udvikling, Online kurser, Ledelse og organisationsudvikling

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Mål

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Fag i forløbet

44853 - Kommunikation og konflikthåndtering - service, 3 dage, 378 kr.

Tilmelding

Forespørgsel på kursus

Kontakt os

kark

Kontorassistent

Karina Kristiansen

Økonomi

Tlf. +45 8950 3336

kark@mercantec.dk

ihol

Uddannelseskonsulent

Inger Holm

Teknologisk Videncenter

Tlf. +45 8950 3434

Mobil +45 3030 9359

ihol@mercantec.dk