Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Mål

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v. Der ud over kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Fag i forløbet

44853 - Kommunikation og konflikthåndtering - service, 3 dage, 378 kr.

Tilmelding

  • Start 01/06-202020 ledige pladser

Startdato: 1. juni 2020

Slutdato: 3. juni 2020

Varighed: 3 dage

Samlet kursuspris: 378 kr.


Tidspunkt: 08:00-15:24

Tilmeldingsfrist: 24. maj 2020

Undervisningsted

ONLINE / Fjernundervisning
H C Andersens Vej 9
8800 Viborg
Få rutevejledning

Kviknummer: 791418LL4485300720

Holdnummer: LL4485300720

Kontakt os

sisa

Kontorelev

Sofie Isager

Studieadministration

Tlf. +45 8950 3349

sisa@mercantec.dk