Digital ansøgning i bygge- og miljøsager

Dette kursus henvender sig til faglærte og ufaglærte medarbejdere i bygge- og anlægsvirksomheder, der har behov for at ansøge, anmelde eller kommunikere med myndighederne om et bygge- og anlægsprojekt i henhold til bygningsreglementet.

Mål
Deltagerne lærer at foretage digital ansøgning til kommunernes online ansøgningssystem til byggesags- og miljøbehandling. Efter kurset forventes det at man således kan gennemføre ansøgning, anmeldelse og efterfølgende kommunikation med den aktuelle myndighed, herunder forstå og anvende begreberne, projekt, enkeltsagsprincippet og dokumentationskrav. Desuden undervises deltagerne i at anvende systemets funktioner og effektivt besvare de oplysninger, der efterspørges. Der undervises endvidere i at uploade digitale tegningsmaterialer i de ønskede formater og standarder.

Varighed
1,0 dag

Tilmelding

Der er ingen aktuelle kurser pt. Kontakt os venligst for mere information på tlf. 8950 3300 eller e-mail mercantec@mercantec.dk

Er du interesseret i, at vi kontakter dig, når det igen bliver muligt at tilmelde sig, kan du skrive dig op herunder: